Часовете са според зоната UTC + 2 часа





Напиши нова тема Отговори на тема  [ 6 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: Специалност "Статистика и иконометрия"
МнениеПубликувано на: Сря Авг 31, 2011 6:29 pm 
Offline
Магистър
Аватар

Регистриран на: Вто Ное 25, 2008 3:38 pm
Мнения: 163
Излязло е класирането, колеги. Хайде да направим група във Фейсбук!


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Специалност "Статистика и иконометрия"
МнениеПубликувано на: Сря Авг 31, 2011 10:13 pm 
Offline
Студент-Бакалавър
Аватар

Регистриран на: Нед Мар 29, 2009 12:25 pm
Мнения: 43
Местоположение: София
Група вече има http://www.facebook.com/groups/202119406519020/ ;)


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Специалност "Статистика и иконометрия"
МнениеПубликувано на: Чет Сеп 01, 2011 7:51 am 
Offline
Магистър

Регистриран на: Пон Дек 15, 2008 8:37 pm
Мнения: 168
http://www.facebook.com/groups/20211940 ... 0534446252
Това е страницата на влезлите от миналата година, демек сега , които са 4 курс ;)
Ако имате нужда от информация може да питате


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Специалност "Статистика и иконометрия"
МнениеПубликувано на: Чет Сеп 01, 2011 1:06 pm 
Offline
Студент-Бакалавър
Аватар

Регистриран на: Нед Мар 29, 2009 12:25 pm
Мнения: 43
Местоположение: София
tootko написа:
http://www.facebook.com/groups/202119406519020/#!/group.php?gid=122730534446252
Това е страницата на влезлите от миналата година, демек сега , които са 4 курс ;)
Ако имате нужда от информация може да питате



Благодаря! ;)


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Специалност "Статистика и иконометрия"
МнениеПубликувано на: Пон Сеп 05, 2011 9:17 am 
Offline
Кандидат-студент
Аватар

Регистриран на: Сря Яну 12, 2011 6:08 pm
Мнения: 6
Някой да знае нещо за избираемите предмети?


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Специалност "Статистика и иконометрия"
МнениеПубликувано на: Сря Фев 29, 2012 10:16 am 
Offline
Кандидат-студент

Регистриран на: Вто Фев 28, 2012 10:00 am
Мнения: 3
Специалност/Направление: Специалност Икономическа социология със специализация "Икономика и общество"
Уважаеми колеги и студенти,

Международната асоциация за проучвания на общественото мнение и маркетингови изследвания (ESOMAR) и Българска асоциация на професионалистите в маркетинговите изследвания и проучванията на общественото мнение (BAMOR) имат удоволствието да Ви поканят на първото по рода си “Best of” събитие в България, което ще се проведе на 9 март 2012 г., петък, в Гранд хотел София (София, ул. Гурко 1) с начален час 9.30 ч.

Отвореното събитие е чудесна възможност да се срещнете с представител на ESOMAR и БАМОР и да общувате с някои от най-влиятелните имена в бранша, както и да научите повече за нуждите, желанията и мотивацията, които движат поведението на съвременния човек.

Местата са ограничени, затова моля да потвърдите своето присъствие по имейл на адрес p.pavlova@gogreencommunications.bg като посочите своето име, имейл адрес и представител на кой университет сте.

ПРОГРАМА

9.30 – 9.45 Откриване на конференцията и представяне на програмата
Стоян Михайлов, Председател на BAMOR и Елена Онбрайт, представител на ESOMAR за България

9.45 – 10.15 Не чувстваш нищо, не правиш нищо – кой е двигателят на човешкото поведение?
Алекс Бачелър, BrainJuicer, Великобритания

10.15 – 10.45 Поглед върху бедността.
Как да подходим към потребителите в кризата?
Робърт Байек, TNS, Полша

10.45 – 11.00 Дискусия

11.00 – 11.10 Закриване
Елена Онбрайт, представител на ESOMAR за България

11.10 – 11.30 Медиен брифинг

11.10 – 12.15 NETWORKING COFFEE


РЕЗЮМЕТА

Не чувстваш нищо, не правиш нищо – кой е двигателят на човешкото поведение?
Алекс Бачелър, BrainJuicer, Великобритания

Възгледът за човешката природа, дълго повлиявана от икономистите-традиционалисти, се основава на презумцията, че хората са рационални, действат като отчитат максималните ползи, свеждат разходите до минимуми и са социално изолирани индивиди със сравнително слаби предпочитания. Много от проучванията на пазара се основават върху тази гледна точка – това, което респондентът отговори сега, представлява неговото бъдещо поведение и реално предсказва посоката на действие в бъдещ период.

Поведенческата икономика, обаче, показва, че човешите действия са силно повлияни от контекста – те се различават спрямо времето и ситуацията, обект са на социални влияния, емоции и когнитивни пристрастия, както и от начина, по който са представени възможностите. Поведенческите различия са именно онова, което ни прави хора, и което може да направи поведението ни трудно предвидимо. Ако нашият избор е по-малко в резултат на съзнателни, линейни и контролирани процеси, това ще ни убеди, че ние като учени трябва да разбираме естествените пристрастия, присъщи на всички нас, и да признаем, че контекстът може да оказва голямо влияние върху нашите решения. Вместо да питаме хората как биха се държали в определена ситуация, когато те са ненадеждни свидетели на своите поведение и емоции,ние открихме, че питайки хората как биха се чувствали, би описало в по-голяма степен тяхното поведение. Изкуството на добрия маркетинг е в стартирането или в подкрепа на обичайното поведение. Нашият анализ ще покаже, че начинът, по който се чувстват хората по отношение на комуникацията с вас предвижда ефективността в по-голяма степен, отколкото убеждаването и крайните мерки. Това предсатавяне се основава на работата на Kahneman, Damasio and Ekman, и представлява начин, посока, към която изследователкият сектор трябва да се развива и адаптира.


Поглед върху бедността.
Как да подходим към потребителите в кризата?
Робърт Байек, TNS, Полша

Полша е "зеленият остров" на картата на настъпилата в Европа криза. Въпреки това, близо 40% от полското население живее под прага на бедността, 72% срещат трудности да свързват двата края и 51% заявяват, че имат чувството, че са бедни. Потребителите с по-скормни възможности не съставляват малобройна група. От съществена важност е да бъдат разбрани потребителските модели, стратегии и желания. Кои разходи могат да бъдат "орязани" и кои са нуждите, неподлежащи на коментар? Как управляват финансите си? Какво е точното значение на "бранд" и как следва да се обръщаме към тези потребители на ниво "пазаруване"? Тази презентация разкрива както динамиката на тази група потребители, така и техните съкровенни ценности.


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 6 мнения ] 


Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов
.